Klantenkaart aanvragen
Om een Alméérplant klantenkaart aan te vragen, dien je het onderstaande formulier volledig in te vullen. Je persoonsgegevens worden vertrouwelijk behandeld en niet gedeeld met derden. Wij slaan alle gegevens secuur op volgens onze privacy policy. We raden aan om per persoon slechts één klantenkaart aan te vragen, om te voorkomen dat je punten op meerdere kaarten spaart. Heb je per ongeluk toch twee kaarten aangevraagd? Dan kun je samen met onze medewerkers bij de servicebalie de punten van beide kaarten samenvoegen op één kaart.
Punten sparen met de klantenkaart
Met onze klantenkaart kun je punten sparen bij elke aankoop. Voor elk bedrag dat je bij ons besteedt, ontvang je punten. Op bijna ons gehele assortiment krijg je 1 punt per € 0,50. De tuinmeubelen zijn hiervoor een uitzondering. Hierbij krijg je 1 punt voor elke euro. De punten die je hebt opgespaard, kun je vervolgens gebruiken in ons tuincentrum. Elk gespaard punt is uiteindelijk 1 cent waard.
Hier is een voorbeeld ter verduidelijking: als je 350 punten hebt gespaard, betekent dit dat je €3,50 korting kunt krijgen op bijna al onze producten.
Punten inleveren voor korting
De punten die je hebt gespaard, kun je bijna bij elke transactie inleveren. Er zijn echter enkele uitzonderingen waarop de punten niet van toepassing zijn, zoals bij acties/aanbiedingen, cadeaubonnen, gasflessen, Lemax adapters en bestellingen. Op deze producten kunnen geen punten worden ingewisseld. Als je een product retourneert, worden de bijbehorende punten weer teruggestort op je klantenkaart.
Zie hier onze klantenkaart voorwaarden.