Garanties op barbecues

Barbecue

Als een barbecue bijvoorbeeld lak schade heeft kan je het beste de leverancier zelf contacteren. Hieronder vind je de leveranciers en de daarbijhorende link naar hun garantie pagina.

Als je contact opneemt met de leverancier, zorg dan dat je het serienummer en foto's hebt van de barbecue als je een mail stuurt zodat je kan aantonen waar de schade en/of het defect zit.

Accessoires

Heeft een accessoire die je hebt gekocht bij ons schade of werkt deze niet zoals deze hoort te werken, dan kan je de volgende 2 dingen doen:
- Contact opnemen met onze service balie d.m.v. een mail te sturen naar info@almeerplant.nl waar in wordt uitgelegd wat er defect is met een bijhorende foto(s). Dit wordt dan doorgestuurd naar de afdeling die vervolgens contact met je opneemt.
- Of je neemt het artikel mee naar de winkel en laat het onze medewerkers van de barbecue afdeling zien. Let wel op, het kan zijn dat het artikel helaas niet onder de garantie voorwaarden valt. Daarom is het verstandig om eerst via de mail contact op te nemen.

Napoleon

Voor de actuele garantie informatie omtrent Napoleon barbecues verwijzen we je naar de site van Napoleon:

Napoleon garantie informatie

Weber

Voor de actuele garantie informatie omtrent Weber barbecues verwijzen we je naar de site van Weber:

Weber garantie informatie

Weber garantie claim

Takumi

Voor de actuele garantie informatie omtrent Takumi barbecues verwijzen we je naar de site van Takumi:

Takumi garantie informatie

Takumi garantie registratie

Campingaz

Mocht je een defect hebben aan je Campingaz barbecue, of heeft deze schade?
Stuur dan een mail naar info@almeerplant.nl met daarin:

  • Omschrijving van het defect/de schade
  • De aankoopbon
  • Foto's van de het defect/de schade

Onze medewerkers zullen dan contact opnemen met de leverancier en je zo spoedig mogelijk van antwoord voorzien.

Big Green Egg

Mocht je een defect hebben aan je Big Green Egg barbecue, of heeft deze schade?
Stuur dan een mail naar info@almeerplant.nl met daarin:

  • Omschrijving van het defect/de schade
  • De aankoopbon
  • Foto's van de het defect/de schade

Onze medewerkers zullen dan contact opnemen met de leverancier en je zo spoedig mogelijk van antwoord voorzien.

 

 

 

 

 

 

 

 

Openingstijden
Openingstijden

Bekijk onze huidige openingstijden

HIER